vi har solen i ögonen och spilld mjölk överallt.

Den här helgen har varit den bästa på länge kan jag lova. Fredagen bjöd på mys med min Lina och grillade sen kom maja och var mitt sovsällskap. Lördag så jobbade jag 10-14 efter det for jag till maja och sedan drog vi till Klutmark och var med Freddy, Jonte och Johan, vi badade och bastade och hade det alldeles underbart. Vid halv två var jag och maja hemma hos henne och sovde sedan där. Idag vaknade jag och maja cyklade till stan och sedan kom felix och då for vi till Båtvik och solade och badade, mådde som en kung, kenny och emil kom också på besök. Nu ligger jag hemma i sängen och har just kramat mamma och gett henne lite presenter, grattis på morsdag världens bästa mamma. Ska plugga lite nu till det sista provet och gråta åt mitt röda ansikte.. brände mig visst lite idag hehe. Jag mår underbart kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0