Till er patetiska människor.

Älskade haters, håll er till min egna blogg för era kommentarer om mig och mitt privata liv, ingenting av det där angår någon annan än mig och den här bloggen får gärna hållas ren från era äckliga påståenden. Bäst av allt vore det väl om ni växte upp och la av men är det något jag lärt mig är det att man inte kan göra något åt haters och andra tragiska människor, dom kommer alltid finnas och trycker ner andra för att dom är osäkra på sig själva och tror att dom själva blir bättre och får mer status av att plåga andra. Men keep on doing your own thing. Era åsikter och påståenden har ingen betydelse i mitt liv men lägg eran dyrbara tid på mig ni! jag är tacksam
www.aamzan.blogg.se
Ha en bra lördagkväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grejen är den att det är du som har gjort fel och det ska hela Skellefteå få veta så småningom. Då blir det inte kul för dig flicka lilla!;)

2012-01-21 @ 20:27:13
Postat av: Anonym

Fanny Bäckström är sjukt omtyckt och Poppen också...så att övertala honom till att vara otrogen var kanske inte den bästa idéen eller hur?

2012-01-21 @ 20:28:13
Postat av: Anonym

Konstigt om man hatar? idiot. och du har ingen rätt att kalla andra för tragiska, för det är DU som är tragisk, ingen jävla annan än DU

2012-01-28 @ 16:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0