tänk på hur ni beter er.

Jag har en person i mitt liv som fått den viktigaste platsen i mitt liv. Hon har lärt mig vad som är rätt och fel här i livet och det vill jag tacka henne för. När hon nu haft den tuffaste månaden på rätt länge så vill man bara finnas där men man vet inte hur, att se henne så ledsen gör ont i hjärtat. Och era kommentarer är så förbannat jävla onödiga. Ingen vet någonting och vet man inget så tycker jag man ska hålla käften. Min amanda brukar alltid vara så jävla stark men på sista tiden har hon varit sårbar och jag vill bara att alla slutar anklaga henne för jag saknar min starka amanda, den amanda som aldrig brydde sig om vad folk tyckte. Men jag vet att hennes starka sida finns där nånstans och den sida som bara är alldeles för underbar. Synd för er haters att ni aldrig kommer komma upp på den fina nivån ni är så patetiska och kan helt ärligt inte ha nått hjärta, önskar att ni hade en vän som amanda som lärt er i livet vad som var rätt och fel, för vad ni gör är så jävla fel. Jag ville bara berätta hur mycket jag älskar min fina amanda och att jag inte tänker era jävla kommentarer bryta ner henne så sluta gärna, behåll era åsikter för er själva, skaffa er nått liv isället för att få andra att må dåligt det kan inte vara det minsta roligt att se folk bli sårade när ni själva inte ens har nånting med allt som hänt att göra. Jag älskar dig amanda johansson, du är det bästa jag har och kommer stå vid dina sida tills döden skiljer oss åt!

Jag älskar dig bästaste sofia! Mer än ord kan beskriva /amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men allvarligt talat? Vi förstår att hon har det jobbigt och så, inte alltid lätt. Men hon har fan i mig satt sig själv i den där sitsen. Hon var kanske inte den som övertalade Poppen, men hon var så jävla billig och var med han då han var tillsammans med Fanny vet nu hur sjukt äckligt det är? Ingen är perfekt men den här personen förtjänar inte ens vänner

2012-01-22 @ 13:15:47
Postat av: Malin Hedman

Helt jävla ärligt, ^ vad gör personerna. Stå för vadfan ni skriver. Blir så jävla arg på personer som ska bete sig som några jävla fittor när dom inte har ett jävla skit med saken att göra.

fint skrivet sofia!

2012-01-22 @ 13:26:12
URL: http://maalinhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0