När inget går rätt, finns jag där.

jag och min bästavän amanda, som jag förövrigt är så jävla orolig över. Ligger i sängen nu, skulle igentligen sova hos amanda, men eftersom ingenting går som vi vill så lämnade jag över amanda till alma som sover där inatt. Jag ville väldigt gärna ta hand om hjärtat mitt men jag vet alma gör det bra. Och måste erkänna att jag älskar min egna säng mer än något annat. Imorgon har jag inget planerat, är skitsugen på att åka skridskor men vi får se. Har kanske inte berättat vilken hemsk vecka jag haft, den har bestått av svimma, spy, kramper i magen och huvudvärk i mängder, så har knappt tränat något i veckan och inte fått spela matcher heller, men är nog tillbaka nästa vecka.. dock önskar jag att jag hamnade i koma så jag slapp existera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0