Några sista meningar om detta från Filippa och Olivia

Är ni hjärndöda?
Amanda har inte gjort något fel och jag vet inte hur många gånger hon ska måsta skriva det.
Innan ni vänder resten av Skellefteå emot henne så tänk på vad ni gör och varför./o&f

Det senaste året har jag spenderat väldigt mycket tid med amanda, till och från. Hur som helst, amanda är omtänksammast i världen och förtjänar så jävla mycket bättre än vad ni idioter ger henne. Det ni anklagar en av världens bästa människor för är det värsta hon vet. Varför skulle hon bidra till något sådant? Varför skulle hon out of the blue vilja få någon annan att må så jävla dåligt? Jag vill skjuta huvudet av mig när ni anklagar henne så grovt. Vet att de är amanda det handlar om och inte mig, men nu är det fan nog. Hon ska inte ta någon skit alls för något hon inte gjort. /f

Förlåt om du inte vill ha dehär inlägget hära Amanda, du får ta bort det isf. Blir bara så pissed off. Älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0