jag vet hur du funkar, jag kan dig ut och innantill

Jag har match mot Kalix eller något nu och jag tippar en förlust.
medans jag är uppe såå tidigt och spelar kan ni få se lite bilder från min vecka eftersom mina blogginlägg inte har sagt ett skit

Lunch med tjejorna i måndags

Två brudar drog iväg med min mobil på junis och följden blev en arg Filippa

köpte ett nytt Iphoneskal i onsdags.

Som varje vecka hade vi mattelektioner och vi ville dö

min lagkamrat Isabella har fyllt år, gratz babe

jag och alexandra lekte oss som 3&4åringar när även hon blev ett år äldre. Grattis:*

Igår for jag och min enorma babylugg på stan och var me Emmta och Fanny. Blev Waynes och sen for jag hem och fixade mamma till Alvargalan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0