I hope you'll find someone

Pia och Stefan har kommit hit och vi sitter och kikar hockey, trevligt :)
Ikväll far jag på bio och ser nån bra film (önsketänkande....)

hahahhahah idag på ica skulle pappa och mamma gå in och shoppa, då satt jag kvar i bilen för jg var arg, då låste pappa in mig, sen när dom hade gått började bilen larma, och den slutade inte larma förrän dom kom tillbaka. Där satt jag alltså, i en larmande bil, med tårar som sprutade och nersjunken i  ett säte så ingen skulle se mig. Började gapskratta efter någon minut,  och det krampade i magen då mamma och pappa kom tillbaka, dom kunde heller inte sluta skratta, haha var riktigt roligt!!
Tumblr_lx41c7eul21r9s1mfo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0