bästa helgen någonsin

Det här måste seriöst vara den bästa helgen någonsin, önskar alla helger kunde vara så här roliga.

FREDAG:
Slutade 11 så jag for på stan med Hansson och åt. Sen for jag vidare till kanal och var där med sofia tills hon slutade, amanda kom dit sen for vi till sofia sen mötte vi upp lina som slutade lite senare sen drog vi på stan.
Sen på kvällen var jag med samma folk, har nog aldrig skrattat så mycket på länge, sen  var vi med andra trevligt folk under kvällen.
Lördag:
På dagen var jag med Sofia och Amanda, vi var på stan och sen for vi till Sofia och bara myste på, Jag drog mig hemmåt och åt och sedan drog jag till Morön där Amanda hade landat. Fick också se deras nya lägenhet. Vi satt vi datorn i princip hela kvällen, lite senare komme Issa Malin Maja&Lovisa, sjuukt roligt hade vi med dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0