amanda hälsaar

hittade en smickrande bild

Kommentarer
Postat av: äckel

cp barn

2012-01-28 @ 16:52:25
Postat av: ellen

Asså jag vet ingenting om vad som hänt eller något.Men vad i helvette, kan inte ni idioter sluta kommentera.Alla era idiotiska kommentarer visar ju bara att det är ni som är helt jävla cp och inte Amanda.Jag blir så jävla arg.Ni som nu verkligen känner att ni måste trycka ner Amanda och få henne att må dåligt kan väl iallfall stå för det?Jag antar att ni läser den här bloggen eftersom ni kommenterar på den och då undrar jag om ni missat alla rader eller bara struntat i dom där det står hur jävla dåligt hon mår?

Jag tror att hon fattat vad ni tycker nu.



Och Amanda,jag hoppas att du snart kan börja må bättre.Stå på dig!

2012-01-29 @ 20:10:13
URL: http://baraomellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0