You don't have to be alone

Fick en kommentar om att jag har oren hy, och att jag använder mycket smink och ja! Ni har ju alldeles rätt. Hade jag inte haft så förbannat jävla oren hy hade jag inte heller behövt sminka mig såhär mycket? Jag valde inte att få den hy som jag fick, hade jävligt gärna bytt bort den, men det går inte. Och jag har provat i stort sätt ALLT för att det ska bli bättre, men det går inte. Och jag tycker du som kommenterade det kan sköta din egen hy så du slipper se ut som mig, och nästa gång ska du sluta vara en sån jävla mes och säga vem du är. Kokar över på såna som dig och alla andra som kommenterar anonymt, stå för vad ni säger eller var bara tysta. Jag är helt jävla medveten om hur jag ser ut? You don't have to tell me! Du hade också gjort allt för att sminka över ditt osminkade fejs om du var jag, so think before you speak!!


bättre :D:D:D:D:D:D:D??

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har också problem med min hy.. jag vet hur de är, inte så kul.

Jag använder en produkt som heter Proactiv, du kanske har sett de på reklam!?:) det funkar suveränt! Du borde testa!:)

2012-02-11 @ 07:45:41
Postat av: Alicia Holmqvist

Hatar då andra alltid ska kommentera hur man ser ut, man kan ju inte själv råför att man har dålig hy och då blir det ju inte precis bättre att andra ska kommentera om det!

Man får såklart tycka vad man vill, men man behöver inte säga/skriva det.

Jag har också problem med min hy och har fatt det sen typ 5-6an det är inte kul, men det är mycket bättre nu, jag har börjat använda smink från ELF och det är hur bra som helst, förr hade jag ganska mycket finnar nu har jag knappt inga alls!

Så det är ett tips ifall du skulle vilja testa, om du inte redan använder det, vet ju inte riktigt vad du har för smink!

Men bry dig inte om kommentaren för du är jätte fin, och tror denna person bara är avensjuk på dig!

Ha de bra kram!

2012-02-11 @ 14:03:54
URL: http://aliciaholmqvists.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fast när du skriver att du har gjort allt för att göra det bättre men det inte funkar så du sminkar över de tänker man ju............. Varför lägger du inte av med sminket då? De enda du inte provat eller? Ångtvätta ansiktet och häll honung och citron i vattnet, en snygg tjej är en snygg tjej utan smink

2012-02-12 @ 13:12:11
Postat av: Vanessa

ALLTSÅ JAG ORKAR INTE MED ER ANONYMA!!!

Maja ta fan inte åt dig av nått sånt här jävla skit även om de är svårt att låta bli. Jag orkar inte ens med att de ska kommentera något så omoget som detta.

Maja du är den finaste personen jag känner och skulle DÖDA för att se ut som du, hela du är perfekt! Perfekta ögon, mun, kropp, hår, du passar i alla kläder och du är så jävla fin. Ta inte åt dig åt nått av de här. Keep your head up high. I love you, forever!

2012-02-28 @ 13:52:43
URL: http://Vanessahedstrom.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0