Shows that we ain't gonna stand shit, shows that we are united, shows that we ain't gonna take it

Nu tillägnar jag ett till inlägg om kommentarerna hära. Ett tag trodde vi nog alla att dom anonyma jäklarna hade gett sig, men sen kom det ju mer kommentarer till Amandas blogg. Jag hoppas att Amanda verkligen inte tar åt sig längre, men jag vet också hur svårt det är att inte göra det. Ni verkar ju aldrig kunna sluta så jag tycker att hon har gjort totalrätt som anmält. Förstår inte vad det intressanta är med det är ens. Har ni inte skrivit kommentarerna så tycker jag inte ni ska bry er om anmälan alls. Även kommentaren till Maja var en jäkla massa onödig. Varför sänka någon annan sådär? Nu får ni fan ta konsekvenserna om ni skrivit en kommentar, och sen hoppas jag att ni inte gör om det. Vi är less. Jag är så jäkla less, och jag har inte fått en enda hatkommentar än.

Angående aklagelserna som har kommit om att vi hatkommentarer till någon annans blogg. Jag vet ingen av oss som ens läser korkadebrudar. Jag gör iallafall inte det. Ingen av oss har hursomhelst kommenterat, ni kan ju få våra IPnummer eller polisanmäla den kommentaren om ni vill och försöka sätta dit oss. Och om vi nu låtsas att vi hade skrivit den kommentaren, så hade vi iallafall lämnat ett namn ellerhur? Inte lika fega som ni anonyma.
Tycker att ni som har skrivit onödiga kommentarer med namn på till amanda ska ha lite cred iallafall, tur att det finns några som inte är så äckligt fega. Fortfarande lika onödiga dock.

loveyou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0