Jag vet att allt är förändrat och att allt är förlorat. Ändå försöker jag le för jag hade dig, en liten stund och det räckte.

Idag på skolan efter nationella stötte jag på min bästavän fanny, hon och jag var nog dom första på hela skolan som var klar med proven, vet inte om det är något bra eller dåligt. Gjorde iallafall några fel på det där satans provet. Man ångrar alltid att man inte kollade lite noggrannare än vad man faktiskt gjorde. Ska aldrig mer slarva på ett prov. Iallafall, stötte på fanny, klagade lite över hur ful jag är idag och sen valde jag att åka hem eftersom jag tror jag har urinvägsinfekton och jag vet, det är kanske inte sånt man vill läsa men jag var tvungen att skriva det, yummie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0