Its a shame that it has to be this way


Satt just och läste i genom våra kommentarer. Haha vad har vi för läsare egentligen? Man börjar ju undra när det bara är kommenterer som:
"så jevla oren hy du har"
"haha satan vilken skillnad på ditt orange bruna solpudrade ansikte och din halsxD"
"Lite mer smink tack"
"Konstigt om man hatar? idiot. och du har ingen rätt att kalla andra för tragiska, för det är DU som är tragisk, ingen jävla annan än DU"
"cp barn"
"Du är allvarligt talat det äckligaste som finns, efter amanda"


och så där fortsätter det....
VISST FAN SKÄMTAR NI tänker jag då. Tycker ni själva att ni är så jääävla perfekta att ni har rätt till att säga så här om andra livs levande människor? Precis som ni har vi känslor. Så nu kan ni lyfta på era rumpor haters, ta er en titt i spegeln och fråga er själva om ni tycker att ni har rätten att såra oss på det här sättet. INGEN av oss förtjänar att ta någon av den här skiten. Blir mest arg för kommentarerna om mina vänner. ÄT BAJS säger jag till er anonyma

MVH EN ARG AMANDA

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Jag har en fråga vem de är ni skriver till? Ni måste ha kommit till fel blogg. För jag känner inte igen mig alls!

Hur DUM är ni som ens orkar kommentera inlägg om ni bara är ute efter att kränka Amanda plus alla andra på bloggen ? Dessutom anonymt. Jag mena COMOON de är ju tragiskt!

Ni känner inte ens Amanda, ni vet i princip INGENTING om hon så snälla bry er för fan inte.

Amanda behåll leendet som du alltid har, för jag älskar att se dig le och hatar att se dig gråta. Du är så stark och jag kommer vara vid din sida föralltid och tillsammans så blir vi ännu starkare. Du har underbara vänner omkring dig som gör allt för att du ska må bra och inte tänker ge upp en gång innan de här är över! Älskar dig världens finaste<3

2012-02-16 @ 23:18:01
URL: http://vanessahedstrom.blogg.se/
Postat av: emma

känner inte er eller nånting men tänkte bara säga att ni är hur fina som helst så jag tycker inte att ni ska ta åt er av alla negativa kommentarer, bara omogna nolivers som vill ha nåt att göra.

tänk på dom posiviva kommentarerna istället, dom enda som betyder nåt!

2012-02-17 @ 15:32:12
URL: http://emmaaalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0