En väldigt bra dag.

Imorse drog vi oss till Umeå för shopping och match. Fick med mig ett par byxor, en tröja, halsduken ovan^ och lite annat smått och gott. Matchen förlorade vi med 8-4, jag spela dock bara sista perioden och släppte in 1 mål så jag är rätt nöjd med min insats, men hade varit sjukt skönt med vinst.. men vi taggar till imorgon istället då jag har match på kaplan klockan tolv.
Ikväll har jag varit med Lucas, Amanda, Maja, Lina, Bulle och Hampus. Vi har inte gjort allt för mycket, bara myst i Amandas lägenhet och haft det bra. Fick skjuts hem vid tolv och nu ligger jag i sängen och ska strax lägga bort datorn för att dejta kudden.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0