Det fanns så mycket jag ville säga men allt jag fick ur mig var att jag saknade dig.

Helu, amanda i farten!
Var i skolan idag (applåd till amanda) när sista lektionen var slut kände jag verkligen vilket leende jag fick på läpparna, kände mig så satans stolt över lilla jag! annars då? Saker och ting rullar på, jag är utan pengar eftersom jag panikshoppade för att få upp mitt humör, jag äter i sinne eftersom jag inte har något annat att göra så vågen visar inga positiva siffror, tur jag inte bry me så hårt xD, håller på att svettas ihjäl men tar jag av mig något av mina klädesplagg fryser jag till döds. JA så bra är mitt liv på ett ungefär. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0