So I cross my heart and I hope to die, that I'll only stay with you one more night. And I know I've said it a million times, but I'll only stay with you one more night

Sen sist har det hänt jävla massa roligheter. Voluntärade på Trästock med Ida, hängt hyfsat mycket med Olivia som kom hem efter att ha varit borta i en månad, bara tagit allt jävligt chill, varit på Piteå dansar och ler vilket levererade som fan, hängt med Amanda några dagar i rad också, sen blev jag dödssjuk med 39 graders feber och låg i sängen 4 dagar. Nu är jag på fötterna igen och ikväll kommer Emmy och Frida hit tror jag!

Trots att ingen bloggar stod jag inte ut med den fula designen så jag har fixat lite i den också. Maja är en disaster och Amanda tycker att hon ser död ut så dom två samt migsjälv ska fixas till. Byyeee
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0