you can light the dark up by your own.

saknar dig hjärtat..
den här dagen har varit väldigt mysig, har varit med dom absolut bästa! Imorse var jag med fanny, emil, vi hittade även linus på vägen så var med han också, sen även kenny så han umgicks vi också med. Sen så for jag och fanny till henne och duschade, såg film och ba myste, och nu innan jag kom hem så var vi med Erik, oskar, emil och kenny, hur bra är dom inte :)? har mått toppen nästan hela dagen och det är jag väldigt glad över. Imorgon är det skola.. inte allt för taggad men det är snart sommarlov så det är bara att bita ihop. jaja nog om det, nu ska jag se film med mamsen sen plugga lite och sova.

Kommentarer
Postat av: majjsenen

Miss you too!

2012-04-23 @ 11:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0