soffangirl here

hejdär snyggingar, jag älskar att stanshetaste är tillbaka. och som amanda sa så kan ni ta och sluta läsa stansfetaste eftersom dom inte ens är i närheten så bra på blogga som vi är, sen är ju vi lite hetare så jaa, just leave them. Jag och amanda har iaf kämpat oss igenom dagen tillsammans och hann även med en runda på stan, där införskaffade jag mig en kofta och en bh, alltid bra att ha grejer! och amanda köpte en likadan tröja som mig fast jag köpte min i göteborg, usch vad hon är wb.. men börjar vänja mig nu -.- sen ska tydligen mican också köpa en, galet vad bra klädstil jag har, alla älskar vad jag har på mig verkar det som!! haha ska sluta tro nu och käka. hejjj

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha ingen av är heta hahaha

2011-11-03 @ 00:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0