Even if it ain't all it seems, I got a pocket full of dreams.

Shoppingen från Umeå kommer upp imorgon, iallafall min. Jag och Fanny hann faktiskt riktigt mycket idag. Vi åt flera gånger, shoppade för mer än vad vi hade råd med och umgicks med Amir. Kul att träffa honom, det blir ju inte så ofta!


för er som orkar läsa om ointressanta saker: Dagens jobbigaste moment utspelade sig på bussen. Fanny somnade innan vi kom ut ur Umeå och jag kunde verkligen inte somna. Efter ett tag somnade jag huuur skönt som helst (vilket var svårt eftersom mitt säte hade fått för sig att de inte skulle gå att böja). Efter att jag sovit kanske 10 minuter känner jag hur det petas på min axel. Jag börjar schasa för jag vill verkligen inte vakna. Sen petas det ännu mer. Jag får ju damp och öppnar ögonen och säger otrevligt "JA VAD ÄR DET?"
Då står en av busspersonalen där och frågar om jag vill köpa fika. Jag tackar lite mer polite nej, och sen säger hon att "höhö alla verkar ju sova här uppe. Kanske bäst att låta alla göra det då". Jag ville verkligen bara skrika att nej, det är för sent nu eftersom du redan väckt mig.
Kan vi låtsas som att jag var söt när jag log sådär och att mitt hår inte är oranget? Bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0