daydreamer

Hej igen, har äntligen slutat skratta åt bilderna och ska göra ett seriöst inlägg till er, brukar inte vara så bra på det med jag ska göra mitt bästa för att hålla mig i skinnet.
Fryser fortfarande efter min och ellas långprommis, vi drog en runda ikväll och landade tillslut på cykelbron eller var det nu är så vi satt där och lyssnade på musik och pratade. Nä nu har jag varit seriöst tillräckligt länge för att ni ska vara nöjda. Ska ta å skalla kudden snart och kanske se något avsnitt av lost. Började se det igår och det verkar inte som något Hurra precis. Mer om det när jag kommit in i serien lite mer.
Sovgott
som ni ser, jag har brunt hår så nu kan ni inte längre kalla mig blondie, wiihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0