dancing in the spotlight.


1. två killar jag litar på-
Filip och Hjalmar.
2. två tjejer jag litar på- Amanda och Ella.
3. bästa tjejkompis- Amanda typ.
4. bästa killkompis- Filip ofc
5. en som får mig att le- må ju va amanda här igen.
6. barndomsvän- Lina.
7. finaste personen- Hjalmar.
8. den som smsade mig senast- Hjalmar.
9. en jag vill ha tillbaka i mitt liv- Faster
10. någon som vet hur man gör för att få mig glad- Amanda
11. någon jag verkligen älskar- Min syster.
12. något som gör mig avundsjuk- Se den jag älskar ha roligt med någon annan hehe..
13. snyggaste tjejen jag vet- Kenza
14. snyggaste killen jag vet- Chad michael Murray
15. någon som har förändrat mitt liv- ojj.. finns verkligen många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0