Cause it would take a whole lot of medication To realize what we used to have, we don't have it anymore

Har varit hur trött som helst idag efter filmen, så jag borde sova. Nej just det, jag har ju spanskaprov imorgon-.-' Tror att Maja grinar ungefär lika mycket som jag gör när jag tänker på det, vilket är en hel del.
Från ingenstans kan jag också berätta att jag är totalt besatt av It will rain-Bruno Mars. Ett soundtrack till Breaking Dawn. Och min hjärna har en egen liten Twilight-hörna som ständigt arbetar. Tur att jag och Linda har bestämt att vi ska se den på tisdag då! Tror fanny & Amzan hakar på också, iallafall fanny. Maja med om hon är sugen! yesyes då vet ni.

höhösnygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0