i set fire to the rain

Klädsel
Vad har du på dig idag:
randig tshirt och svarta byxor
Vad använder du just nu för skor: inga at the moment, men converse
Favoritfärg på kläder: marinblått, vitt, svart, grönt, FÄRGER

Senaste person som
Sov i din säng:
amanda och alma
Du pratade med: alexander
Du delade en drink med: amanda och alma tror jag?
Du gick på bio med: mamma och ofelia
Du gick på stan med: sanya och amir
Skällde på dig: Molly eller ella.

Senaste
Låt du hörde:
Set fire to the rain - Adele
Film du såg: Glee?
Mat du åt: MAX, pommes och smältost
Kram: andré
Puss: hmm..
Fest: mitt liv är en freaking fest
Känslan: arg
Ilska: peoples
Resa: umeå om det räknas igår!
Glädje: Sanya, André och Rachel. Thanks for existing lixom!
Dröm: Minns inte
Boken du läste: Säkert twilight
Personen du träffade: sanya rachel andré
Personen du pratade i telefon med: frida
Personen du fick sms av: Amir
Gången du åt en 7-eleven korv: oj, typ 234923 år sen
Gången du var utomhus: typ en timma sen
Gången du sov: nyss
Saken du köpte:
powerking

Om dig

Namn: filippa marcusson
Ålder: snart 14
Smeknamn: flirrburr av sanya
Syskon: ofelia
Sysselsättning: mat,vänner, musik,  spela piano, dator, twilight osvosv
Bra egenskaper: just nu så vet jag inte
Dåliga egenskaper: dampig, skrikig, jobbig när jag är på dåligt humör,
Linje/klass: 7A nhskolan
Hårfärg: brun/röd
Ögonfärg: brown
Skostorlek: 38 1/2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0