Vendela klagar på uppdatering, min räddning

jag lovar, jag ska göra en varje dag.
taget från www.amandaradstam.blogg.se 

30 utmaningar
dag 1 - presentation av mig själv
dag 2 - min första kärlek
dag 3 - det här åt jag idag
dag 4 - mina passioner
dag 5 - min bästa vän
dag 6 - det här hade jag på mig idag
dag 7 - i min handväska
dag 8 - den frisyr jag trivs bäst i
dag 9 - om jag blev tvungen att byta utseende med någon skulle jag byta med..
dag 10 - min favoritsport
dag 11 - min favoritresa
dag 12 - något jag saknar
dag 13 - mina favoritskor
dag 14 - något jag önskar att jag gjorde mer
dag 15 - det här får mig att gråta
dag 16 - mina rädslor
dag 17 - min favoritplats
dag 18 - min önskelista
dag 19 - mina drömmar
dag 20 - äckligaste stället jag varit på
dag 21 - mina svagheter
dag 22 - någon jag trivs tillsammans med
dag 23 - min familj
dag 24 - min favoritmusik
dag 25 - mitt rum
dag 26 - finaste stället jag varit på
dag 27 - mina starkheter
dag 28 - min favoritsak hemma hos mig
dag 29 - min favoritfilm/mitt favoritprogram
dag 30 - mitt smink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0