saknar min syster

fannypettersson,
asså tiden med dig, det var typ seriöst den bästa i mitt liv.
jag minns första gången jag var med dig då vi hoppade studsmatta och vi
hoppade en hel jävla kväll bara för att jag var sämst i världen och skulle lära mig.
sen när jag kom till dig och sovde hos dig, och vi hade så jävla roligt.
vi kom på en låtsasperson;$ vi tog massa bilder och allt , sen var jag typ med dig varje dag.
det var sjuukt konstigt om jag inte hade varit med dig på typ två dar, och det var som att vi var med varandra varje dag vi behövde aldrig bestämma för vi visste att vi skulle vara med varandra och alla våra bråk , vi visste att vi ändå skulle bli vänner i slutändan så alltid när vi bråkade kunde vi bara glömma detoch bara ringa dan efter och låtsas som att inget hade hänt , jag har nog aldrig delat lika mycket skratt med någon som jag har gjort med dig, och jag har aldrig haft så sjukt kul med någon som jag haft med dig, förlåt fanny för att jag varit världens sämsta vän.
jag hoppas verkligen att allt kan bli som förut , allt var så jävla bra då.
jag kommer aldrig att glömma dig och jag hoppas vi kan göra det till som det var förut.
du förstår mig ärligt bättre än dom flesta, alla ord jag saknar kan du alltid förklara.
älskar dig sötaste du , vi föralltid var det ju vi sa och så ska det förbli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0