let go all the way tonight

drogad bild men ni överlever nog. ALVA:*
hem kommen från dansen, idag fick vi våra efterlängtade dressar, alla vi som bloggar här jar fått dom då jag antar att någon kommer lägga ut en bild, PAX INTE JAG. okej då, om ingen annan göre så kanske de kommer en bild från mig, känner mig ändå snäll idag så, haha.. Just nu sitter jag och lyssnar på musik i sånna där lurar man köper på t-shirt store, har typ förstört öronen för att jag lyssnar på för hög musik, men vad gör man annars när det är justin bieber och hannah montana låtar? antagligen höjer man volymen då, vad tror ni själva.
btw så blev jag sugen på riktigt att lyssna på gamla justin bieber låtar så jag ska stänga av "aktivera vad jag lyssnar på" på msn......../amanda

Kommentarer
Postat av: Alva

HAHA herreguud!! Vi ser ju normala ut ;)<3

2011-01-12 @ 17:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0