dag 12 - något jag saknar

något? ehm.. min gamla mobil, hade toppen snygga bilder på den sen fick den vatten skada. hehehe ägd amanda.
saknar också alla djur jag har haft, typ katter osv, inte för att vara dum men jag saknar inte mina små hamstrar alls, hehe dom tites och luktade illa. hiih. men mina små kisse katter, åååhh... och imorgon tar vi bort en av våra hundar, Krux. fan va jobbigt det är. särskilt Krux och Krabat som vi har haft så länge jag kan minnas, båda är 11 år och nu har Krux fått något fel i ryggrader, kommer att grina ihjäl mig. då vet ni. hoj/amanda

Kommentarer
Postat av: Sara

NEJ KRUX:(<3 Åhå Amanda, finns!:(<3

2011-01-27 @ 15:40:32
URL: http://sarasteinwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0