all the place is not harder than it seems.


SMEKIGT!

första skoldagen avklarad! sovde en toppennatt, somnade typ elva igår, och vakna sju pigg som en lärka;)
jag var ju också på popstar och checka in, och som ni alla redan vet så vann stumpan min, GRATTIS!

På onsdag ska jag och syster lämna in våra datorer för att dom har gått sönder på sidan.. det gör ont i hjärtat att få lämna ifrån min ögonsten.. men sånt är livet ibland..
så bloggningen från mitt håll kommer nog ligga lite dåligt till från onsdag och några dagar framöver..

Nu ska jag rulla till fanny i think.
var tänkt att jag skulle träna men he blev såklart inte av.
himla skit.
jaja, nu måste jag käka. HEJDÅ!
/sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0