haha uttråkad amanda

10 frågor om  kärlek
är du singel ? - jao, det är jag.
varit gravid ? - nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - det gör jag inte
har du varit riktigt kär i någon? - nja, eller alltså typ, kanaske lite
finns det någon för dig just nu ? nei, tip inte
10 frågor om dig själv
fullständiga namn ? - Amanda maria johansson
när fyller du år ? - 29 mars
några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? - navelN och in tha ears
vad har du på dig just nu ? - jeans å ett linne och lite annat
vilken årstid är bäst ? - vilken jävla fråga, sommar!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - sova
vad tycker du mest om hos dig själv ? - ehm, mitt hair kanske, INTE FÄRGEN.
vad är du bra på ? - bli avundsjuk, EHEHEH
vem älskar du mest på denna jord ? - my big sistah elin!
sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - ensam, HAAH skämt, tillsammans!
10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän ? - Har liksom vänner som kommer och går i perioder, hehe coolt. Har två stycken som alltid stannat, Vanessa och Fanny!
vem vet allt om dig ? - fäni bitch och ella tip
vem är den roligaste av dina vänner ? - hmm.. de vette fan, Alla är roliga men ella är ju grymt kul.
vem är snyggast av dina vänner ? - alla är fula, SKOJAS!! vissa har typ blive AS snygga på sista tiden, men alltså, vanessa har typ alltid sett bra ut, AHHAHA ska lägga in bilder från 6an sen, jag ser ut som nå jävla missfoster och vanne är typ snygg, haha skumt.
vem är mest partyprisse ? - alla är hemma sittare så ingen, så jag vet inte, me jag har hört att vanne brukar ja fest i åliden so jag tar väl vanesssa dårå
vem är den du helst har filmkväll med ? - INTE ELLA.. men typ fppettersson
vem av dina vänner är mest "evil" ? - vendela..
vem röker av dina vänner ? - alla
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med?- helst själv? men om jag är typ tvingad så någon som inte pratar så mke för då tar den ju all plats, hehe.

Kommentarer
Postat av: vendelich

evil?jag,vendela?

MOHAHAHAHAHAH

2011-02-13 @ 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0