dag 19 - mina drömmar

drömmar om framtiden eller natt drömmar? eftersom att jag inte har några drömmar om framtiden kan kan berätta om några drömmar jag har haft.
dröm 1. Har drömt den flera gånger och den är hur läskig som helst. kanske inte låter så läskigt men here we go. Vi bor i allafall i min gamla lägenhet och ska just börja äta när en aligator kommer in igenom dörren, alla blir asrädda och då tar han Wilma(min lillasyster) och springer in på hennes rum, och i drömmen har hon en spjälsäng och han sätter ner henne i den så hon kan ju inte ta sig ner/ut. Sen tar han fram massa tejp och börjar springa runt och tejpa överallt så att vi inte ska kunna ta oss in till wilma och rädda henne osv. Sen när vi har komme in i rummet så har han tejpat för heeela spjälsängen och luften håller på att ta slut där inne, sen typ vaknar jag. Den är ju längre men det är så svårt att förklara.
Drömde den här drömmen första gången efter en skoldag när jag gick på sjungande, haha alla ville ha "aligator pennorna" haha:P
dröm 2. jag är utomlands tillsammans med MASSOR av folk, och vi står nere på en tunnelbane station och väntar på bussen av nån anledning, sen helt plötsligt är det taekwondo tävling och jag ska gå ner till omklädningsrummet och byta om eller nå, sen har jag mina uggs på mig och ska gå ner för en trappa och den är jääätte halkig och det är ju mina uggs också, sen hör jag att det är massa killar bakom mig jaba; ohno jag får verkligen inte trilla nu, sen klarar jag mig utan att trilla och sen svänger jag in i något café för att inte trilla framför dom. Det är bara glas väggar till cafet så när jag vänder mig om ser jag att killarna står och stirrar på mig , och en av dom ropar på mig så jag ska gå dit sen gör jag vääärldens bail, och det gör jätte ont när jag landar.. haha!den är mycket längre men ingen orkar ändå läsa :P
NU RÄCKER DET. PUSS/AMAAANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0