bara för att jag har tråkigare än greger

Du heter: Ella Elvida Ann Lundemo :$
Smeknamn: bacon.., korvella, bananella( enligt amanda)))
En låt som när du är ledsen sörjer till: You lost me - Christina Aguilera
En låt som alltid rycker upp dig och gör dig lycklig: VETINTE=O=O
Beroende av: MAAT, sjungaa, vänner och godis,.. hihih
Vad tror folk om dig? HAHA .. vet inte riktigt nu men förr va jag ganska kaxig, så ja '' liten och kaxig'' HHAHAAHAH pinsamt
Stämmer det? jag är kaxig mot dom som förtjänar det:S
Något som får dig att må riktigt bra? mina vänner och typ när man får ett sms av någon som är jättegulligt.. hihi
Vad får du oftast komplimanger för?Typ mitt hår & mina ögon , själv förstår jag inte varför..haha:P
Hur imponerar man på dig? Va dig själv och va inte blyg:P
Brukar du skratta för dig själv? JAHAAAAAADu , de gör jag då verkligen:P:P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: så jag kan inte vara med dig idag?:(<3
Var bor du? skellefteå såklarrt
Trivs du där? Jaa, kanman säga att jag gör=D
Hur svarar du i mobilen? Jag svara ALLTID '' hej det är ella:$'' HAHAHHAHAH
Vem ringde du senast? Minns inte:P
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? minns inte..
Antal timmar sömn inatt: Typ en timme,, är sjuk så sova gick åt helvette
Sov du ensam? ja :$.. eller jag har ju mina mjukisdjur.. hiih
Hur känner du dig nu? DÖÖÖD.

Vanligaste färg på dina kläder: Det är väääldigt olika=D
Vad tycker du om fötter? Fötter med långa naglar är det äckligaste som finns..
och andra fötter är väl också inte heller så mumsigt, fast bebis fötter<3<3<3<3.

Vad saknar du i denna stund? OLIVIA:(
Hade du en bra kväll igår? JAAA, fanny:*:*:
Favorit dryck på morgonen: juiceee
När brukar du oftast gå och lägga dig? 12 halv 1 typ :)
Brukar du komma i tid? njaa...
Är du blyg? Nä , kan man inte säga .. hihi
Sysslar du med någon idrott? aaaldri
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? haha ja men asså då blir man ju inte kär i personen då blir man ju kär i utseendet.. haha:P
Är du bortskämd? nope=)
Vad gör du i morgon? fanny tror jaG:)
Vad är det värsta du vet? När man är ute och har börjat gå sen ångrar man sig JÄTTEEEmycket och håller på frajsa ihjäl
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja. har väl typ 3 riktiga vänner, som  inte snackar skit om mig när jag inte är med, vilket dom andra gör, men tycker om dom ändå på nått sätt.. haha:)
Du samlar på: ingeet:)
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Olivia, amanda eller michelle skulle jag tro:)
När grät du senast? Minns inte:P
Vad skulle du göra om du vann en miljon? fara utomlands<3<33
Vill du gifta dig? näi

Vill du ha barn? Ja fast inte nu precis:P
Är du musikalisk? nej, fast jag tycker om musik:)
Vad dricker du helst när du är törstig: water:*.

Har du någon gång gråtit dig till sömns? Hih jaop:$
Biter du på naglarna? om den går av men säger som amanda, inte precis naglar till frulle:$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0