rastlös

SENASTE
Kompisen du träffade: Erica :D
Personen du pratade i telefon med: erica om man räknar igår natt..
Du kramade: Mamma<3
Du Pussade : Karin säkert min lille pussunge
Du åt : knäck :3
IDAG
Kläder: mjukisbyxer stickad tröja
Bättre än igår: JAAA NÄRME JULAFTON!!!! fast nej, igår var roligare
Mat : för mycket för att nämnas.
IMORGON
Är det: JUUUUUUUUUUL!!!!!!
Planer: ha världens bästa jul!
Något tråkigt som händer i morgon: jag kommer antagligen gråta, det gör jag alltid men ska inte göra det iår..
FAVORIT
Nummer: 2 och 11
Färg: rosa
Årstid: sommarn alla gånger
Saknar du någon? 7C, honom, Fia... många
Humör för tillfället: ingenting, tom
FRÅGOR OCH SVAR
Det första du gjorde i morse?: såg att klockan var 10.27
Vad irriterar du dig på?: puttinuttor..
Tror du på distansförållanden?: nej
Vem tänker du på just nu?: honom♥
Tror du att personen tänker på dig med?: jag hoppas det!♥
Vart reste du sist?: thailand om inte gotland räknas.. haha
Vad gjorde du igår kväll?: skypade med mickis och erica. :D
Liknar du din mamma eller pappa?: Pappa!
Ler du ofta?: Jag försöker..
Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek ♥
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: aldrig sett någon
I vems säng sov du i igår natt?: Min♥
Vilken färg har din tröja?: Mörkblå
DEPP
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja?
Har du någonsin gråtit dig till sömns?: många gånger.
Gråter du när du skadar dig?: nej
Har du många ärr på kroppen?: mååånga
Gjort något som du värkligen ångrar: OM jag har
Gråtit idag ?: Nope
Blivit sårad?: nej. MEN JO!?!?!??!?!
Kan du lita på någon : Ja, fast jag litar alldeles för lätt på folk. 3 st + min familj.. :)
GLÄDJE
Är du en glad person?: jag försöker
Vad gör dig glad?: 7C♥
Önskar du att du var lyckligare?: nej, egentligen inte. jag har det perfekt men jag hittar ändå bara det dåliga..
Är lycka överskattat?: a
Kan musik göra dig glad?: njaaaa
KÄRLEK
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja hah
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: JA
Är du kär?: så där så det gör ont
HAT
Vem hatar du verkligen?: en apa
Har du någonsin gjort en hat-lista?: jaaaa och hans mamma ringde hem till mig.. eller vänta, har gjort det två gånger och bådas föräldrar ringde hem till mig :'(
Är du en mobbare?: jag var och är ibland, men nästa år är det nya regler för min del
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: jaaaa så man liksom exploderar!!
Har du blivit sviken någon gång?: ja
SKOLAN
Gillar du skolan?: ÄLSKAR!♥ när vi inte har provperioder
Favoritämne?: Bild, engelska, spanska, samling... haha
Värsta ämne: MATTE!!!!! förutom att jag är med Hanna.
Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: jaaaaaaaaaaa!
SENASTE
Kompisen du träffade: Emma
Personen du pratade i telefon med: Fanny
Du kramade: Emma
Du Pussade : Ingen aning, Fanny kanse?
Du åt : Lax
IDAG
Kläder: mjukisbyxor storlek FÖR STORA och Kanye West tröja
Bättre än igår: Nix
Mat : massa
image description
IMORGON
Är det: Torsdag kanske?
Något tråkigt som händer i morgon: Ja


SAKNAR DIG

FAVORIT
Nummer: 12 samt 22
Färg: svart, vitt, grönt, blått
Årstid: sommar, finns de något annat exception?
Saknar du någon? japp
Humör för tillfället: rastlös
FRÅGOR OCH SVAR
Det första du gjorde i morse?: Blev skrekt på
Vad irriterar du dig på?: så otroligt många saker
Tror du på distansförållanden?: nej inte ens lite
Vem tänker du på just nu?: Amy Winehouse
Tror du att personen tänker på dig med?: förmooodligen vA????
Vart reste du sist utomlands?: Egypten
Vad gjorde du igår kväll?: Alexadra
Ler du ofta?: När jag är glad, så ja
Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ja
I vems säng sov du i igår natt?: Min♥
Vilken färg har din tröja?: vit
DEPP
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Jadå
Har du någonsin gråtit dig till sömns?: vem har inte
Gråter du när du skadar dig?:  klart
Har du många ärr på kroppen?: inte jättemånga men alla har väl några
Gjort något som du värkligen ångrar: jadå
Gråtit idag?: Nej
Blivit sårad?: klart
Kan du lita på någon : Jaa
GLÄDJE
Är du en glad person?: oftast
Vad gör dig glad?: När personer är snälla och gör fina saker
Önskar du att du var lyckligare?: Sometimes
Är lycka överskattat?: Nej?
Kan musik göra dig glad?: Musik kan göra mig på alla humör
KÄRLEK
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja
Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja
Är du kär?: ingen aning längre
HAT
Vem hatar du verkligen?: hatar väl ingen specifik person, men det finns några vissa beteender som jag hatar. Typ när folk tror att dom kan göra vad som helst och sedan säga "Förlåt, jag menade de inte". Det tar ju fortfarande like ont?
Har du någonsin gjort en hat-lista?: ..YES
Är du en mobbare?: Neesch
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: jao
Har du blivit sviken någon gång?: antagligen, betrayers finns överallt

SKOLAN
Gillar du skolan?: helt okej!
Favoritämne?: musik
Värsta ämne: Matte och NO
Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: samma mat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0