And so lying underneath those stormy skies.

She said "oh,ohohohoh i know the sun must set  to rise"


Hängde med Ella före julfesten. Vi fixade oss och begav oss sedan åt olika delar av stan.
Väl på julfesten när jag skulle kompa spelade jag lite fel och alldelens för snabbt. Förlåt Emma, sången var iallafall grymt bra! Duktiga Clara sjöng också, gud så bra. Och vad fina alla var!
Blev lite arg i slutet eftersom vi inte haft någon kramring i vår klass? Vi har alltid det, och vi saknade den. Tur vi styrde upp en själva då. Känns konstigt med lov. Att inte träffa klassen 5 dagar i veckan.. För ett år sen hade jag aldrig sagt dehär, men min är så himla fin!

Kommentarer
Postat av: Alicia Holmqvist

Du är jätte fin!!

2011-12-22 @ 08:18:39
URL: http://aliciaholmqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0