hammarängen!!

detta är titeln mitt lag bär just nu!! fifaaaaaan så skönt å vinna alltså!!!! har inte riktigt fattat det ännu men det är ändå helt GRYYYYYMT!! vill bara säga att jag har världens bästa och duktigaste tjejjer, sen vill jag ju självklart tacka vannes föräldrar som ställde upp och var mina föräldrar i helgen, massor med kramar till er!!!!!!!! Nu har jag lagt mig i sängen för jag är ganska trött, kom hem vid halv två inatt och har vart på skolan hela dagen, är rätt slut, så nu ska jag snart lägga bort datorn och sussa. ni ska få lite bilder också, ska bara redigera å fixa lite granna. puss på er!!!

 

"det finns ett lag i sverige som heter hammarängen, vi kommer från skellefte, det kan ni lita på HEJJJ"

-SOFIA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0