45 minuters fys...

förlåt för att jag knappt skrivit något men aa, Ella jag tycker inte att vi ska ha den reglen, för då skulle ju du redan ha åkt ut? Men aaa.. ni verkar ju inte ha med mig så ni gör väll som ni vill!
Har iaf haft träning ikväll, usch usch usch vad jobbig den var!först 1 timmes match och jag spelade ute för ovanlighetens skull, haha sen hade vi 45 minuters fys, USCH säger jag bara, asså kommer verkligen inte kunna gå imorgon.. men nu är det as härligt, känner mig ju riktigt stolt!!
Imorgon har vi k-dag på skolan och det innebär att vi är lediga, mmmmm gillas!!!
blir nog å hitta på nått me nån fin friend:)!
aja, nu ska jag se idol och sen duscha, GLÖM INTE ATT KOLLA PÅ MIN KUSIN, MARTINA LUNDBERG!!!!^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0