en gång i tiden var du min men nu är du bara en dröm

Nu är jag med mändizzz sötnosss, vi gör inte mycket
amanda checkar sin garderob och vad hittade hon där?
jo en tröja där det står ''andra aveyn är mitt liv''
det är typ sant de ä sjuukt bra fan att de slutade =(..
ajaaa idag blir det att vara med amandaaasötttnos
vi ska väl göra nått, JOOOHOO DU vi ska se andra avenyn säsong 1
haha amanda trodde man skrev SESONG haah jag ba det stavas med Ä
hon ba men ja tänkte ju skriva de på engelska vafan?
hahahaha hon ljög ju ba om de.. för er som inte fattade.
´hahahaha ni som orkade läsa det här är fan kungarnaaa i djunglarna
pöss på er soetnosar
-ellaa


^älskar dig föralltid gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0