you are the love of my life


hemma för kvällen nu, känns härligt! har varit med ella idag, lika kul som vanligt, men jag var dum med henne så nu kommer hon typ att hata mig för all framtid men det var typ värt de, kan inte säga va de var men det var sjukt roligt iaf, för mig alltså..hon kom å hämnas nån dag, shiet:].. Vi såg ju "Sebbe" idag, den sög.. men hann prata lite med folk från andra skolor, nicee

jag är ledsen för jag missade greys, vilket jag hade planerat att se, blir väl att somna tilll ett oth avsnitt antar jag, kan bara se de när jag är själv, grina så mke när jag ser de(a) hIH, sovgott, kommer nog inte uppdatera nå mer ikväll, bara bilder isf:) puss/amanda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0