i remember years ago


skolavslutningen 2010^

är hemma från ämz nu(L) vi har typ sett på AA och typ varit på karra osv!
ehm, detvar iallafall SKIT ROLIGT =D imårrn efterskolan ska jag vara med sanya och senare på kvällen blir det brännandisco:)
FAR DIT =D?
det kommer äga ju , jag ska ju dit :]?
haha skämta =]
men iallafall , har långat min syrras dator så jag kan inte kan andvända den så länge,  vi får se om jag hinner skriva ett  till inlägg  sen.
hon är iallafall nere och ser robinsson med anton:)!

puss(L)

-fanny


Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack :D

kan sminka dig till julfesten om du vill för 40 kr;)

2010-11-11 @ 21:33:22
URL: http://elinochmimmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0