i just need sombody

tänkte skriva ett superduper snabbt inlägg , för jag skaegentligen packa och äta och sen ska vi vara där vid lazerdom klockan innan 6 eller nått:]
det kan bli lite konstigt nu när jag skriver men ajg har jättte bråttom.
mamma är inte så happy:]
efterskolan idag så for jag och amanda hem till henne och såg sista avsnittet av andra avenyn , alltså av sesång 1.
och nu håller hon på att ladda ner sesång 2 =D
ehm, men nu har jag inget mer att berätta.
JO, förreesssten , imårrn ska jag köpa en dator.

BÄRBAR ELLER STATIONÄR?!?!?!?!
funderar nästan på en bärbar. min förra b'ärbara pajja ju nyss..
så nu ska jag få en ny =D=D=D=D=D
pusss:*:*:*

-fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0