my love of my life

jag såg vem som har blive årets snyggaste 8a på våran skola, pappret låg framme när jag var inne i personalrummet, Jag tycker iaf att det är helt rätt som kommer vinna, men jagär typ sur för att jag vet, nu äre ju inge spännande:(
iaf, kom hem nyss, ska ta mig nå att äta, även om jag just åt?
hoppas att någon översocial kan börja skriva till mig på msn
INTE du vendela. du är fööör social:] fast söt äru;*
iaf idag hade jag no prov, gick åt hellvette
haha jag skulle tydligen kunna massa kretslopp
kunde bara vattnets, eller alltså, jag skrev ner sången typ:$
sen satt jag å fantisera om vad syrets kretslopp kunde vara, sen typ skratta jag åt de, sen vare rätttttt och jag hade inte skriv
e ner de.. jag är så arg att det inte går att beskriva.. fyfan för no, jag hatar de
/amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0