2010

Har 2010 varit bra? 
ja, hyfsat! 
Höll du några utav dina nyårslöften?
ja minns inte vad jag hade för några:$
Tror du 2011 kommer bli lika bra?
det får man alltid hoppaS!
Har du förlorat någon kompis detta år?
jeppp
Vad spenderade du mest pengar på?
godis, kläder, subway
Finns det någonting du ångrar med 2010?
jappp, massor
Blev du kär i år?
ja.
De bästa nya människorna du träffade?
oj, jag träffade allldeles för många!
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
jepppp:)
Dog någon som stod dig nära?
tror int det
Vilka länder besökte du?
turkiet
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
kommer inte på något jusst nu
Vad var din största framgång 2010?
vetinte.
Fick du sparken under 2010?
haha nej.
Största misstaget? 
tar jag verkligen inte upp här :$
Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja?
Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja verkligen
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2010? 
hmm.. dynomite
airplanes,
we speak no americano,
och massa mer.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
ojj olika
Hur tillbringade du julen?
hemma med magsjukan. myyyys:S
Favoritprogram på TV?
hmm.. ingen aning,
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
tvärtom.
Bästa boken du läste i år?
gömda
Största musikaliska upptäckten?
ojjj:O inte vetja(A)
Något du önskade dig och fick?
dator
Något du önskade dig men inte fick?
japp.
Årets bästa film?
skitdåligt minne..
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
jag var med min älskade amanda:*
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
absolut
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
mjukis(A)
Vad fick dig att må bra?
mina bästa vänner

/fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0