10 saker jag älskar

Det finns ju sjuukt mycket saker jag älskar, omfg.
jag gör ett försök
1. vänner och familj, mina djur och liknande ingår ju ofc.



2. juuuulen! finns ingenting som är lika mysigt som julen.

3. min mobil&dator. jag har hela mitt liv på min dator, jag älskar den! En dag utan min mobil är meningslös.
okej, sämre mobil än min får man ju leta efter, men man kan ju iaf smsa:]??????

4. sommaren. hoppa från kh bron men mina älskade tjejer, och sola i backen och allt annat härligt som sommaren har att erbjuda är så jävla underbart att det inte går att beskriva med bara ord!!
(bilder från sommaren kommer i ett annat inlägg)
5. mat åh herrugud, vad skulle jag göra utan mat????

6. muuusik! det går inte en dag utan musik för mig, JAG ÄLSKAR MUSIK!

7. ONE TREE HILL Särsillt nu, avnittet som var i veckan(säsong8) obeskrivligt.. omfg

8. när ella sjunger the voice within ahhaa, jag spelade in de och nu lyssnar jag på klippet hela tiden, hon är så duktig!

9. när man har köpt något värt något man är asnöjd med efteråt, älskar känslan!

10. när någon säger att man är speciell för den personen. de är sjukt hur glad jag blir!



/amandaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0