when the children cries.

han är typ hur bäst som helst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!^^
hejsansvejsan. Första skoldagen avklarad:)
Vi fick en ny tjej till klassen, Elin hette hon, det ska bli kul å lära känna henne!:)
hmm, vad hände mer..
jo alla på skolan har fått nya skåp, dom är mkt fräschare än dom förra och bättre:) sen bytte vi så dom som haft underskåp (som jag) dom fick överskåp, så de ägde:)
sen har dom byggt om lite i skolan så det var roligt å se hur allt såg ut osv:)
sen var det jätte roligt att träffa alla klasskompisar igen, har saknat mina girls!♥♥
aja, nu ska jag göra en sallad tror jag, en michelle sallad, MUMS!!
sen ikväll drar jag och sara till örviken å är med lite boys:)
pussss
-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0