When everything comes to a begining.

min underbara klass!^
Nu har jag duschat och gjort mig fräsch, så jag slipper duscha imorgon!
idag är det ju sista sommarlovs dagen.. känns lite sorgligt men ändå skönt, för jag har verkligen bara varit lat i sommar, kommer kännas skönt att kunna dra igång med skolan så jag har något att göra, sen nu när skolan börjar då börjar ju innebandyn också, har saknat mina innebandybruttor, och det kommer bli hur kul som helst för vi ska till östersund och vara med i norrlandsmästerskapet!
Sen vill jag tacka alla underbara människor som gjort min sommar U N D E R B A R. Jag har lärt känna nya personer, och kommit flera personer mycket närmare! Jag hoppas verkligen att jag och mina vänner gör nästa sommar lika galen!! Imorgon börjar jag åttan, jag är nervös men ändå inte, för jag vet att jag och mina brudar fixar det här tsm, UTAN BRÅK, haha alla dom vet vad jag snackar om!! Jag är nog mest nervös över betygen, men jag har bestämt mig för att plugga super mycket, och ta skolan före vännerna och datorn haha. Vi kommer inte ha så jätte jobbig första vecka, dom tre första dagarna börjar vi tolv, och på torsdag far vi på lägerskola, till bygdeträsk, så det blir superroligt!
Nu ska jag ta och äta lite blåbärspaj, sen lite sallad haha,härlig kombination :]
men sen ska jag packa klart till imorgon och lägga fram kläder! Sen blåser jag nog håret och plattar håret om jag orkar det, annars går jag väll och lägger mig för att få någon sömn, haha:)
ni får ha det bäst, så hörs vi!
(den som orkade läsa allt detta är ju värd guld!)
-SOFIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0