over and over again, i say i love u!

nu har jag lagt mig i min syrras säng som förövrigt känns som en kungasäng!! Kommer sova hur bra som helst inatt. Imorgon klockan tio ska jag till tandläkarn........ Har fått mina funderingar över att jag har ett hål i en tand... hade ju hål i två tänder just före sommarlovet, och då lagade jag dom, och första hålet jag skulle laga då svimmade jag haha så då fick jag komma tillbaks och laga det andra en annan dag så det inte skulle bli så mycket för mig.. men haha jag hatar verkligen tandläkaren, förstår inte hur jag ska kunna gå dit själv sen när jag blir vuxen:(...
aja, nu tror jag att jag ska prata lite WITH MY BFF BATTEEEE på skype :] men aaa detta blir nog mitt godnatt inlägg, eller jag vet inte. får se=)
-Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0