four things!

Berätta fyra sanningar om dig själv:
1. Jag är livsrädd för tandläkare!
2. Jag har jätte lätt att börja gråta!
3. Jag ångrar hur mycket som helst!
4. Jag blir jätte konstig när jag är med killar haha!

Berätta fyra saker du gjort idag:

1. Vaknat hos ella
2. Varit på Ledarkickoff
3. Varit hos Mommo å moffar
4. ätit!
Berätta fyra saker du har på dig:
1. Trosor
2. Bh
3. Tshirt
4. Kofta

Skriv ner fyra saker du hatar:
1. När folk inte förstår vad jag menar och dom tror att dom har rätt.
2. När jag blir irriterad
3. Att bli sviken
4. Min kropp..

Skriv ner fyra saker du älskar:

1. Min familj
2. Mina vänner
3. Min dator:]
4. Mat!!

Skriv ner fyra personer som ska göra det här:
1. Du
2. du
3. du,
4. och du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0