vart tog du vägen, jag kan inte fatta att jag tappade bort dig.

Några bilder från vad jag håller på med på min fritid. umgås typ bara med dom här underbara jävlarna. Måste säga att jag aldrig skådat en finare bild på simon än den tredje, how sexyy!??!
Idag har vi någon slags friluftsdag med skolan, eller trivseldag eller vad man ska kalla det. Vi ska iaf på picknik uppe på vitberget och spela brännboll.. känns inte allt för kul men vi måste vinna mot resten av niorna när vi har det. SKa strax börja trampa upp mot vitberget, längtar tills jag har moppekortet.. har haft uppkörning och manöverbana klart, så är bara helvetesfaserna jag måste klara för att sen få göra provet, usch känns som en evighet kvar :( Idag far jag till syster nere i göteborg, jag och familjen ska bila ner, känns också riktigt tungt.. men längtar efter henne så jag tror jag spricker, igår sa jag hejdå till mina bästa och vid ett idag drar vi. ha de gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0