HAHA VÄRSTA KVÄLLEN..

Det som hände ikväll är bland det obehagligaste på länge..
Jag och lina var och träffade några på folkparken, Oliver skulle lära mig göra nå trick på skateboarden, då körde jag några gånger och de gick bra, men sen blev de nå fel och jag ramlade hela mitt högra ben vred sig och knakade ändå från knäet ner till fotleden. Brukar i vanliga fall gråta när sånt händer, men blev sjukt chockad och det ända jag fick fram var: DET ÄR BRUTET VI MÅSTE PÅ AKUTEN. haha.. men sen försökte jag ställa mig och det gick rätt bra, satte mig ner och då ba började hela min värld att snurra, mådde sjukt illa och hörde ingenting, blev som lock för mina öron. La mig ner och svimmade i nån sekund. Amanda och malin som var där också hjälpte mig bort från alla och då gick det ganska bra, la mig ner på gräset och svimmade igen, fyfan så jävla obehagligt det var, men skäms litegrann hahha folk måste ju ha tyckt jag var helt jävla psyko. Nu har jag förbannat ont i huvudet och benet, hoppas verkligen att jag kan gå imorgon annars är hela min kväll förstörd :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0