Min trip till klutmark gick inte som väntat..

Min natt spenderades på lasarettet, har förbannat ont i armen och i huvudet efter gårdagens krasch, tror huvudet fick ta värsta smällen.
Iallafall, blev fri från helvetetsplatsen vid två idag och redan vid 5 var jag tillbaka på akuten. Kommer stanna här inatt också, imorgon kommer Filippa och bjuder på bullar.
Ber till Gud om att jag slipper dropp inatt..

Förresten, sista bilden är kul! Min lunch idag, det jag tror ska föreställa kött var redan tuggat och hade till större del ingen smak alls, sen hittade jag sånna här löksyltar i maten också. Salladen var inte alls god så mamma bjöd mig på frasses. Hejdå/Amanda
(det går inte ladda upp den)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0