Pollen hör av sig

Hej kära bloggläsare. Hur mår ni? (inte för att jag bryr mig men det är ju alltid nånting när ett blogginlägg börjar trevligt)
Mamma kom just in, kallade mig AMANDA JOHANSSON och då förstod jag med en gång att det var allvar. amanda har fått post från polisen. Självklart hände det här som alltid händer när ens förälder ropar på den sådär argt och kallar en ens hela namn. Hjärnan gick på högvarv för att hinna klura ut vad jag gjort för dumt för att hamna i polisens händer men då var det brevet om anmälan på dom kränkande kommentarerna på aamzan. Ni tänker säkert " ååh klarar hon inte av att bli kallad hora ett par gånger??" Jo det gör jag, men det finns andra som inte gör så jag tänkte sätta stopp för dom jävlarna en gång för alla. Tack åhej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då kan jag ju säga så här då kan ju någon på denna blogg sluta kommentera andra kommentarer på andras bloggar, som t.ex på tvatokigabrudarsblogg så kommentera ni eller någon av er "är det inte pinsamt att bresa för allt å alla;)?" hmm.. ska ni säga ni är typ tre å tro så jävla mke.. visst inte alla i denna blogg men de flesta av er. det var de jag ville säga!

2012-02-21 @ 17:45:42
Postat av: Anonym

om det här var på facebook skulle jag gilla detta!

2012-02-21 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0